Re: vista w środku a w2k3 na usb

Autor: news.aster.pl <remekATasterDOTpl>
Data: Fri 11 Jul 2008 - 22:27:58 MET DST

> A po co grzebać w rejestrze, można to prosto wyklikać ;-P
> PPM na Moj komputer/ wlasciwosci/ zawansowane/ Odzyskiwanie i .../
> "Automatycznie uruchom ponownie".
>
> PS. To tak dla odpreżenia ;-)

Super, ale teraz to mam schody, po pierwsze nie mam dyskietki..., ale to da
się zmienić na upartego...

No i po drugie, to Vista mi startuje z dysku wewnętrznego - bez problemu, ze
swojego bootmanagera...

... a w2k3srv próbuje wystartować ze swojego dysku usb i ze swojego
bootmanagera, a ja się tam nie mogę dostać...

eRKa
_____