Re: XP - zmiana jezyka.

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Fri 11 Jul 2008 - 21:43:45 MET DST

666 wrote :

> Przeinstalowanie laptopa z polską "generyczną" OEM płytka to zwykle gehenna.
> Płytka dostarczana z laptopem instaluje od razu wiekszość sterowników,
> inaczej masz dzień roboty. Angielski nie przeszkadza.
> Natomiast chciałbym wiedzieć, czy na klamocie jest ukryta partycja recovery,
> a jesli jej nie ma, to przy reinstalacji stworzyc na wszelki wypadek. JaC

Nawet jeśli jest, to Win na tej partycji tez będzie niemiecki więc nie
wiem co chcesz więc osiągnać tym sposobem.
To co jest na ukrytych partycjach jest obrazem gotowego już
zainstalowanego systemu a nie instalką.
Pozostaje Ci spróbować albo sposób który opisywałem lub instalacja od
zera.
System sam z siebie nie daje możliwości wykonania kopii bezpieczeństwa
na ukrytej partycji. Musisz taką operację przeprowadzić zewnątrznymi
narzedziami

Wojtek