vista w środku a w2k3 na usb

Autor: news.aster.pl <remekATasterDOTpl>
Data: Fri 11 Jul 2008 - 21:22:02 MET DST

Hej,

No, tak to sobie wymyślilem - potrzebuję dwa systemy Vista i w2k3 server.
Mam laptop Dell Inspiron 1520, który potrafi bootować z usb przy pomocy
biosu, a na dysku wewnętrznym jest już zainstalowane Vista i działa.
Chciałem zainstalować w2k3 server na dysku usb.
Co się udało: przed instalacją w2k3 server zobaczyć dysk usb, zainstalować
w2k3 server (przećwiczyłem dwie wersje - instalacja z dyskiem i bez dysku
wewnętrznego). W obu przypadkach instalacja w2k3 przebiegła prawidłowo do
końca, ale niestety, w obu przypadkach, które przećwiczyłem instalacje, choć
przygotowane wg wskazówek na stronie:
http://www.techit.pl/Artykuly/View.aspx?1125.instalacja+systemow+windows+xp+i+windows+server+2003+na+zewnetrznych+dyskach+usb
na koniec prezentowały "blue screena" przy starcie, niepozwalając się nawet
zalogować.

Czy nie jest tak, może że problem siedzi w boot.ini. A w boot.ini jest tak:

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows Server 2003, Standard"
/noexecute=optout /fastdetect

Może jakieś inne sugestie..., może już ktoś to przerabiał i wie..., będę
wdzięczny.

Pzdr, eRKa
_________

P.S. Wiem, że są inne metody, od kupna drugiej maszyny począwszy, na
wirtualizacji lub na drugiej partycji skończywszy - ale chciałbym uruchomić
to w takiej postaci konfiguracji, jeśli się da.