Re: [W2K] Podglad przypisania portów COM ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 11 Jul 2008 - 19:49:52 MET DST

" 666" napisał:

> Zainstalowałem dziś dwa drivery (telefon i gps) do przejściówek łączących
> urządzenia szeregowe z wejsciami USB komputera, no i nastąpiła małą
> głupawka,
> teraz nawet mysz po ekranie skacze w rytm sekwencji z gps.
> Jak można w W2K sp4 podejrzeć, w jaki sposób zostały przypisane nowe
> porty,
> do których COM-ów, i ewentualnie zmienić przypisania?
> W menedzerze urzadzen widac tylko com-1 (szeregowy DB-9 na płycie
> głównej).

Bo patrzysz nie w tę sekcję, co trzeba ;-)
Popatrz w sekcje Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej i w Modemy.
Tam znajdziesz swój telefon, a we Właściwościach -> Zaawansowane (piszę z
pamięci) będziesz mógł zmienić numer COM.
Aczkolwiek nie wiem, co ma do tego mysz, chyba że masz (rzadko już
występującą w przyrodzie) szeregową?

JoteR