Re: XP - zmiana jezyka.

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Fri 11 Jul 2008 - 07:53:08 MET DST

Ale skoro masz naklejkę z kluczem to przeinstaluj używając polskiego czy
jakiego tam chcesz windowsa. Klucz będzie pasował bo już nie raz tak
robiłem. Tylko nie wiem do końca jak się to ma do licencji czy to jest
legalne czy nie.

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:g55klu$8uo$1@nemesis.news.neostrada.pl...