Re: mirror partycji

Autor: Nigel <radiv_at_niet.aster.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 22:42:24 MET DST

[...]
> Ale o tym napisałeś już dużo później.

Napisałem na grupę "winnt", ale faktycznie - może niezbyt jasno się
wyraziłem.

> No, możliwe. Aczkolwiek na sposób uruchamiania systemu zły opis nie
> wpływa.

OT: Ja bym nie zaufał bootmanagerowi, który nie rozpoznaje właściwie OS.

> A wracając do problemu synchronizowania partycji "na bieżąco" - nie
> znam
> programu, który by coś takiego potrafił. Najbliżej Twoich oczekiwań
> byłby chyba RAID 1, sprzętowy albo software'owy, i użycie dwóch
> osobnych
> dysków twardych. Zaś z rozwiązań czysto programowych można by
> ewentualnie skorzystać z Complete PC Backup, ale do niego trzeba mieć
> jeszcze Vistę Ultimate.

Tak też myślę, że nie napisano czegoś co chcę. RAID 1 programowy odpada,
bo mam na dysku jeszcze Linuksa. Myslę o napisaniu skryptu typu:

diskpart montuje partycję
kopiowanie [tutaj np. SyncBackSE w linii poleceń]
diskpart odmontowuje partycję.

i do dodaniu do zadań. Chciałbym jednak uniknąc montowania partycji w
systemie.

Dzięki za garść porad :)

pozdr, ng