Re: Problem z Outlookiem w Viście.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 21:34:47 MET DST

Dnia Thu, 10 Jul 2008 21:25:54 +0200, jezada napisał(a):

> Oczywiście, że dodatkowe konto z uprawnieniami admina miałem - niestety,
> efekt identyczny. Na chwilę przed zaczarowanym komunikatem pojawił się
> na krótko inny, mówiący o braku serwera Exchange...
>
> czy to wszystko oznacza, że trzeba rezygnować w systemie MS z programu
> pocztowego MS i zainstalować jakiś obcy??!!

Nie, to oznacza tylko, że Twój problem jest na tyle rzadko spotykany, że
żaden z nas nie jest w stanie podać Ci na szybko skutecznego
rozwiązania.

Moja rada: odinstaluj całego Office'a 2007 albo tylko sam moduł Outlook
2007, zrestartuj system i zainstaluj go ponownie. Jeśli i to nie pomoże,
to wyczyść system przed ponowną instalacją Office'a zgodnie z poniższym
artykułem. Przedtem oczywiście skopiuj sobie gdzieś na bok swoje pliki
.pst z pocztą, żeby przypadkiem nie uległy zniszczeniu.

Jak odinstalować pakiet Office System 2007, jeśli nie można go
odinstalować przy użyciu funkcji Dodaj lub usuń programy
http://support.microsoft.com/kb/928218

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/