Re: Problem z Outlookiem w Viście.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 19:12:32 MET DST

Dnia Thu, 10 Jul 2008 11:41:27 +0200, jezada napisał(a):

> Niestety - sprawdzałem wiele razy: nie ma takiej koncówki gałęzi rejestru!
> Nie mam też zainstalowanego MS Exchanga. Odpalam Outlooka przy
> wyłączonym antywirusie (Kaspersky) i zamkniętej zaorze systemowej.
> Ciągle ten sam efekt... Nie mogę niczego naprawiać, bo nie mogę uruchomić
> aplikacji nawet w trybie awaryjnym... Ki czort? Co jeszcze innego blokuje
> Outlooka
> przed dostępem do Internetu?!

Próbowałeś naprawić Office 2007 jego własną procedurą naprawczą? Bo
najwyraźniej z jakiegoś powodu uważa on teraz, że korzystać i z
Exchange, i z folderów offline... Spróbuj jeszcze ewentualnie
przemianować plik C:\Program Files\Microsoft
Office\OFFICE12\Emsmdb32.dll przed uruchomieniem Outlooka, zgodnie z tym
artykułem:
http://support.microsoft.com/kb/842284/en-us

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]