Re: office 2007: downgrade ...

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 18:37:27 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Jacek
Kalinski raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> I czego mam szukać, skoro wszystkie znalezione to trial?
> Skoro już w google znalazłeś jakiś freeware, to może podasz namiar?
> No chyba, że jesteś w jakiś sposób powiązany z reklamowanym przez
> Ciebie produktem i w ten sposób zarabiasz.

Żadnego produktu freeware do tego celu nie znalazłem.
Jedynie jakiś "hakerski" sposób:
http://rahulhackingarticles.wetpaint.com/page/Classic+menu+for+MS+office+2007?t=anon
Nie jestem powiązany w żaden sposób z żadną dystrybucją oprogramowania.
Pozdruffka

--
http://ibozaur.prv.pl/