Re: XP - zmiana jezyka.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 15:54:40 MET DST

In news:g54plj$g1d$1@news.wp.pl,
* 666* <usunto@wp.eu> typed:
> Awaryjnie nabyłem notebooka HP nc6220 (pisze model z uwagi na rodzaj
> dysku, bo wiadomo z HP bywa róznie) z już zainstalowanym niemieckim XP,
> oczywiście nalepka jest na obudowie i się zgadza.
>
> Ale chcę angielski ewentualnie polski, mam dołączoną oryginalną płytę HP
> (co znakomicie ułatwi automatyczną instalację sterowników) z XP Prof SP2
> English .
>
> Jak podejść do tej zmiany?
>
> Przeinstalowac spod windy?
>
> A może lepiej kompletna reinstalka?

Reinstalka,
Jeśli masz plytke z XP, to mozesz dokonac reinstalki systemu.
Najlepiej to zrobić na etapie instalacji systemu, gdyz po zainstalowaniu
moga byc z tym klopoty.
Przy wyborze komponetow trzeba wybrac Multilingual Support Central Europe.
Pozwoli to w sekcji Regional Settings wybrac opcje Polish, a w Computer
Settings ustawic Keyboard Layout na Polish (programmers). Spowoduje to ,ze
domyslnym ustawieniem klawiatury bedzie uklad Polski (programisty) ,a
wszystkie czcionki systemowe w programach polskojezycznych beda mialy
"ogonki"