Norton Ghost z Win2k.

Autor: Marek <marek9993_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 11:12:54 MET DST

Witam.

Próbowałem przenieść partycję systemową Win2k SP4 na większy dysk,
żyby ominąć pracochłonne instalowanie wszystkiego od zera.

Zarówno przy pomocy NortonGhost 2001 jak i 2003 skutek ten sam.
Pominąwszy fakt, że pagefile.sys się nie zapisuje do image, to po zapisaniu
image na większym dysku, ale na partycji tej samej wielkości jest komunikat,
że system nie ma pamięci wirtualnej lub jest za mała, potem system dłuższą
chwilę "się zastanawia" i wraca do logowania. Następne próby logowanie
powodują jedynie krążenie w pętli logowanie-komunikat o braku pagefile-
logowanie. Jeżeli po zapisie image powiększę rozmiar partycji za pomocą
Partition Magic, to różnica dotyczy jedynie braku komunikatu o braku pagefile,
a sklonowany system krąży w pętli logowanie-logowanie.

W czym problem?? Robiłem kiedyś klonowanie systemu Win NT 4.0 i sklonowany
system ruszał bez problemu.

Marek