Re: Reinstalacja w2k sp4 na notebook'u

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 18:36:06 MET DST

Dnia Wed, 9 Jul 2008 17:27:57 +0200, 666 napisał(a):

> Czyli zrobiłem edycję pliku txtsetup.sif na pierwszej dyskietce startowej z w2k sp3 oem i poszło, instalacja jak po
> maśle :-))
>
> Tyle tylko, że niestety musiałem obciąć pamięc do 64MB :-((
>
> Śmiesznie mieć na pokładzie 1024 MB i pracować na dolnych 64MB w w2k sp4.
>
> Na szczęście grafika ma swoje własne 64MB, jest też cache L2 1MB, ale jak teraz mam zoptymalizować system?
>
> Np. plik wymiany?
>
> Do parametrów BIOS nie mam dostepu, nie znam wejścia serwisowego do setupu w notebooku, jedynie uzytkownika.

> [...]

Czyli jednak to dolna pamięć się uszkodziła? Naprawdę nie ma tam slotu
na dodatkową pamięć RAM? Tę wlutowaną być może dałoby się jakoś
wyłączyć.

Cóż, w Windows nie da się wyciąć dolnego obszaru pamięci. Proponuję
posadzić na tym notebooku Linuksa, a pod nim maszynę wirtualną VMWare i
zainstalować w niej W2k. Powinien on chodzić plynniej niż teraz natywnie
na tych 64 MB RAM, tyle że nie będzie np. obsługi USB i paru innych
drobiazgów, np. WiFi (ale to masz przecież w Linuksie).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/