Re: Przeniesienie profili do w2k3

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 11:41:05 MET DST

W artykule <g4v8o8$43l$1@nemesis.news.neostrada.pl> Grey Shadow napisał(a):

> Stoi sobie maszyna z w2k3 która działa jako zwykły file / print server
> bez uruchomionej domeny ale ze zdefiniowanymi userami
>
> 1. Czy można utworzyć domenę

Tak.

> 2. Polecenia scanstate i load state nie działają poprawnie - jakim
> najprostszym sposobem przenieść profile ( Xp /w2k) do domeny z
> zachowaniem wszystkich ustawień,

Logujesz się na koncie admina lokalnego stacji roboczej, przechodzisz
do zakladki z profilami użytkowników (panel sterowania -> system)
wybierasz kopiuj do i wskazujesz katalog na serwerze. Później wskazujesz
jaki user domenowy ma mieć uprawnienia do logowania na tym profilu
i leci automatycznie kopiowanie.

PS: jest jeszcze jakiś programik w support tools, ale nie pamiętam
dokładnie co on robi z tymi profilami. I to pierwsze jest bardziej
uniwersalne - ja tak przeniosłem transparentnie kilkadziesiąt kont
jednej nocy :)

Jacek