Re: Reinstalacja w2k sp4 na notebook'u

Autor: 666 <usunto_at_wp.eu>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 02:41:29 MET DST

Tak próbuję, ale coś jeszcze nie do końca było dobrze, na razie pomieszanie DOS-a z NT przerobiło mi dysk logiczny 24GB
na widzialne 8GB ;-))

Za to teraz wpadłem, że txtsetup.sif bedzie na dyskietce NT, no i faktycznie jest na pierwszej z czterech, przynajmniej
łatwiej edytować, po sąsiedzku ;-)

THX za pomoc

-----

> Ale skoro wcześniej się zatrzymuje, to pozostaje już tylko edycja txtsetup.sif.
> Więc skopiuj całą instalkę do jakiegoś folderu na dysku na partycji FAT32, odpal dyskietkę DOS-ową, załaduj
smartdrv.exe do pamięci i uruchom instalację W2k poleceniem winnt.exe.