Re: Problem - ikonki sie nie wyswietlaja poprawnie :(

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 06 Jul 2008 - 16:11:35 MET DST

In news:ed9ab6b8-fcec-4f13-9c33-4e1ebf8a6eb5@x41g2000hsb.googlegroups.com,
*Rafal M* <rafal.markiewicz@gmail.com> typed:

> Heh i jest smiesznie ;)
>
> Przed restartem bylo ok (znaczy byly ikonki, po za tymi Moj komputer i
> moje dokumenty). A po restarcie znowu zadnej nie ma (sa te imitacje
> okienek windowsa z niebieska belka) - za rowno na pulpicie jak i na
> pasku szybkiego uruchamiania i w menu start.
>
> Problem dotyczy tylko skrotow. Jesli na pulpicie mam jakis plik .pdf
> czy .ods .jpg to wszystko jest ok.

Zainteresuj sie tez plikiem exlpore.exe i sprawdź zapis w rejestrze:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Shell=Explorer.exe
Userinit= X:\WINDOWS\system32\userinit.exe,

Jesli wykonałes to co opisałem w drugim poście i dalej jest to samo, to
wykonaj jak nizej:
W przypadku ikon na pulpicie takie objawy może powodować
uszkodzony plik z ikonami.
Jest on ukryty w katalogu Useer... i ma nazwę IconCache.db
Jest to plik, w którym Windows przechowuje kopie ikonek pobranych z różnych
plików w celu ich wyświetlenia.
Co jakiś czas warto go wykasować, bo ciągle rośnie o nowe ikonki, nie
mówiąc już o tym, że przy zmianie np.ikonki skojarzonej z danym typem
pliku Windows wyświetla uparcie starą.
Po restarcie wszystkie ikonki powinny odzyskać właściwe barwy i kształty.
lub
narzędzie do naprawy "Taskbar Repair Tool Plus!" :
http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm