Re: Reinstalacja w2k sp4 na notebook'u

Autor: 666 <usunto_at_wp.eu>
Data: Sat 05 Jul 2008 - 23:13:47 MET DST

Wygląda na to, że wobec uszkodzenia kości pamięci rozpocznę żmudne poszukiwania takiej samej płyty głównej, bo wymiana
wlutowanej w płytę kości jest chyba nieopłacalna.

Czy aby nie ma jakiegoś systemu operacyjnego (zamiast w2ksp4) który sobie sprawdzi pamięć i zablokuje jej wadliwą część,
pozwoląc na uzywanie takiego komputera (przynajmniej czasowo)?

[OT] Coś mi się obiło o uszy o jakiejś wersji Linuksa, ale nie wiem, czy dobrze dwoni, czy to w kościele.....?
JaC

-----