Re: Jak pobrać z linii poleceń rozmiar katalogu?

Autor: ..:: sjf ::.. <somebody_at_unknown.org.invalid>
Data: Sat 05 Jul 2008 - 19:49:04 MET DST

Roch Brada pisze:

> Czy to "du" jest odpowiednikiem linuksowego du?
> Bo jeśli tak to masz u mnie wielkie piwo :)

Nie tyle odpowiednik ile wersja skompilowana pod Windowsa. Sam używam
całego tego pakietu i ostatnio nawet nie zauważyłem, że nie jestem
zalogowany na serwerze a jedynie mam otwarty wiersz poleceń, gdyż
wpisałem wc -l nazwa_pliku i otrzymałem wynik :)

--
Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
xmpp:sjf@jabster.pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call