wirtualna drukarka dla serwera terminali

Autor: mk <marcinkal_at_mkintegrator.pl>
Data: Sat 05 Jul 2008 - 18:07:03 MET DST

Witam
szukam darmowego rozwiązania umożliwiającego "wydruk" do pdf-a oraz
automatyczne załączenie go do nowej wiadomości e-mail w kliencie
pocztowym zainstalowanym na danej stacji roboczej pracującej na serwerze
terminali.
Czyli mam program uruchamiany przez zdalny pulpit, robię z niego
"wydruk", tworzy mi się nowa wiadomość pocztowa (z wydrukiem w pdf-ie
jako załącznik) w domyślnym kliencie pocztowym ale nie na serwerze
terminali ale lokalnie na danej stacji roboczej.

Ktoś spotkał się z czymś takim?

Byłbym wdzięczny za namiar.

pozdr.
mk