Win Xp SP3 update

Autor: Dariusz Rodziewicz <radziwil_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 11:00:32 MET DST

Witam

Czy ktoś się spotkał z problemem aktualizacji MS Windows XP SP3
poprzez stronę www ? Nie wiem dlaczego, ale mogę pobrać aktualizacje
poprzez stronę (http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/
default.aspx?ln=pl), ale niestety aktualizacje się nie instalują.
Ręcznie jak wyszukam daną aktualizację, to mogę ją zainstalować, z tym
że chcę wszystkie jednocześnie (lub wybrać które chcę instalować).
Mam zainstalowany MS Windows XP SP3
Dlaczego Microsoftowy update nie instaluje aktualizacji ? Niestety
brak komunikatów o błędach lub przyczynach.

Darek