Re: Windows Search 4.0

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 22:08:47 MET DST

Dnia Wed, 2 Jul 2008 18:06:08 +0000 (UTC), Jacek Kalinski napisał(a):

> Czytaj pseudo konkurencję dla Google Desktop Search wciskaną userom na
> siłę (tak samo jak IE).
>
> Pytanie dodatkowe: czy przeszukujesz dyski po kilka razy dziennie,
> żeby sobie głowę tym zawracać? Inaczej tylko spowolni Ci to system
> (tak samo jak GDS) :)

daję win i wklepuje 2-3 literki i enter.. otwiera mi się plik excela który
leży ... no właśnie - nie interesuje mnie gdzie leży.
Dla mnie to wygodnie i tyle... i nie ważne czy excel czy word czy mail czy
zwykłe pliki txt do których wrzucam różne informacje jak leci.....

Więc tak - korzystam.

Pytanie brzmi - co więcej zyskam po zainstalowaniu tego na Viste SP1 skoro
tu coś podobnego jest wbudowane?

A propo spowolnienia systemu - może na świeżej instalacji jak indeksuje to
tak... obecnie nic takiego nie widzę a Vistę używam od lutego 2007 ...
kwestia sprzętu... lap z core2duo i 2GB RAM....