Re: nie działa zdalny pulpit

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 21:06:16 MET DST

Dnia Wed, 02 Jul 2008 10:18:58 +0200, ns napisał(a):

> Wszystko było OK, dopóki nie zacząłem testować kilku firewall'i. Teraz
> nawet pod ich odinstalowaniu nie mogę się zdalnie połączyć ze swoim
> komputerem. Wyłączyłem nawet zaporę windows. Oczywiście jest zaznaczona
> opcja "Zezwalaj użytkownikom na zdalne łączenie z tym komputerem".
> Wcześniej wszystko było OK. Gdzie może tkwić przyczyna?

Musisz je odinstalować porządnie. Niektórzy producenci udostępniają
specjalne programiki do czyszczenia pozostałości po swoich produktach.
Zresetuj ponadto ustawienia TCP/IP oraz stos Winsock.

Jak rozwiązywać problemy z łącznością TCP/IP w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/314067/PL/

Jak zresetować protokół internetowy (TCP/IP) w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/299357/PL/

Jak sprawdzić, czy wystąpiło uszkodzenie klucza Winsock2 i usunąć błąd
http://support.microsoft.com/kb/811259/PL/

http://www.cexx.org/lspfix.htm

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]