Problemy z Outlook 2003 - slownik

Autor: Marcin J. Kowalczyk <kowalma_at_kowalma.kom>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 10:46:50 MET DST

Mam problemy z moim sluzbowym laptopem. Dostalem przedwczoraj nowego i
mam problemy z ktorymi nie potrafie sobie poradzic.

Pacjent:
HP 6710b

XP Corporate SP3 EN + Office 2003 EN Corporate - uprzedzam pytania -
legal. Instalacja Office pelna.

W Outlook mam problemy ze nie chodzi mi sprawdzanie pisowni podczas
pisania a takze autokorekta. Slownik zainstalowany, jak daje F7 do
reczej sprawdznia pisowni to dziala. Jezyk Outlooka ustawiony angielski
i sprawdzac pisownie ma angielska.

Poprzedni laptop tez mial te same wersje XP i Office i tam wszystko
chodzilo. Nie wiem jak to ugrysc - czy robic reinstall Office'a (dawalem
napraw i niestety nie pomoglo).

W KB microsoftu zalazlem tylko problemy jak slownik wogole nie chodzi a
u mnie chodzi tylko trzeba go odpalic recznie.