Moveuser i error 5

Autor: Catalyst <c3at4a1l3yst_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Jul 2008 - 13:11:47 MET DST

Cześć - przenoszę kompy i konta do domeny 2003 - używam moveuser.
Udało mi się przenieść jakieś 5-6 komputerów "na próbę" - jak juz zacząłem
walkę na dobre, co komputer to moveuser wywala mi "error 5"
Próbowałem tak:
- komputer dołączam do domeny jako admin lokalny z hasłem admina domenowego
jak zapyta o nie
- dns ustawiony na serwer domeny
- restart peceta
- sprawdzałem - komp widoczny w AD
- login jako admin domeny
- moveuser USER_LOKALNY domena\USER_DOMENOWY /k /y (potem wariacje bez
przełączników)

Dostaję "ERROR 5 odmowa dostępu"

Będąc zalogowanym jako admin domenowy mam bezproblemowy dostęp do udziałów
na serwerze (tych "dolarowych również")

Regmonem patrzyłem na dostępy do rejestru - wszystkie SUCCESS kilka not
found ale to norma (ztcw) żadnego ACCESS DENIED.

Ktoś ma doświadczenia? Z góry dzięki