Re: Windows 2000 Serwer a LDAP

Autor: Dariusz Rodziewicz <radziwil_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 08:33:33 MET DST

Pisząc różne OS mam na myśli: MS Windows Serwer 2000, 2003, Debian,
FreeBSD (rozważany jest MS Windows 2008)
Klienci, czyli końcówki to przeważnie MS Windows 2000
Co do motorów baz danych: MS SQL 2000, 2005, Firebird, MySQL,
PostgreSQL
Obecnie, każdy użytkownik posiada kilka kont, które umożliwią jemu
zalogowanie się do systemu operacyjnego, odebrania poczty, pracy w
pozostałych systemach, czyli min jeszcze dwa konta.
Moja rola jest taka, aby ułatwić pracę użytkownikom np. zakładając im
jedno konto do wszystkich usług. Wydawało mnie się, że protokół LDAP
powinien rozwiązać mój problem. Jeśli nie, to czego powinienem
szukać ?

Pozdrawiam

Darek