Vista i wifi

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 07:31:58 MET DST

Witam!

Od pewnego czasu próbuję znaleźć rozwiązanie problemu połączeń WLAN w
Vista HP. Ogólnie - połączenie jest, potem zdycha i potem już nie chce
się nawiązać albo jeśli to zrobi, to działa niestabilnie (traci pakiety,
zrywa połączenie). Router to WRT54GL z Tomato 1.9, notebook to Toshiba
(niestety, nie pamiętam modelu, nie mam go przed sobą) z kartą na jakimś
Atherosie.

próbowałem różnych typów szyfrowania (WPA, WPA2, tak z TKIP jak i AES),
próbowałem bez... to samo w każdym przypadku, lub też w opcji "lepiej
bądź gorzej" ale ciągle źle.

Ustawienia zaawansowane zasilania zmienione są tak, żeby było dla karty
bezprzewodowej "najwyższa wydajność" więc nie sądzę, że tutaj tkwi
przyczyna (takie były sugestie w sieci).

Czy ktoś spotkał się z rozwiązaniem tego problemu? Przekopałem trochę
googla, ale widzę, że ludzie problem mają, ale rozwiązań nie ma za
specjalnie (poza tym zasilaniem). SP1 do Visty też nie pomaga (wg.
opinii ludzi w necie), aczkolwiek jeszcze go na rzeczonego notebooka nie
wrzucałem...

Pozdrawiam,
Tomek