Re: Szybkie wyszukiwanie plików [fut: nowe-programy]

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 18:40:00 MET DST

Użytkownik "Klaudiusz Gawlik" <klausg.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:g4348a$m35$1@inews.gazeta.pl...
> Na grupie nowe-programy polecono mi:

> Fajne toto :)
> W miarę mi to odpowiada, jedyna wada że nie indeksuje od razu nowo
> utworzonych
> plików [chyba że nie znalazlem tej opcji?] poza tym wyszukiwanie
> błyskawiczne :)
>
> TC może by się nadał, ale chyba zostanę przy tym locate32

Zdaje mi się, że jest wtyczka indeksująca... poza tym, trudno mi pozbyć
się możliwości np. porównania przy okazji zawartości, jeśli szukane
pliki występują w różnych katalogach, albo porównania w całości 2
katalogów z podkatalogami...
Jednak uważam ten program za wart uwagi, parę małych uzupełnień i było
by wszystko jak należy.

--
D4