Re: Szybkie wyszukiwanie plików [fut: nowe-programy]

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 11:16:47 MET DST

> Następne jest zawsze szybsze bo program korzysta z cache.
Tajemnicza sprawa, że TC tak bez większego problemu bez indeksowania
przeszukuje szybko i sprawnie pliki, a sam Windows robi to dużo wolniej.
Nie wiem jednak jak np pod Vistą jest z indeksowaniem - czy w porównaniu
z TC będzie szybciej lub choćby porównywalnie - jednak już samo
indeksowanie wyłączyłem, bo lepsze wrogiem dobrego.