Re: asus + win xp + recovery disk + podzial na partycje

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 09:52:25 MET DST

info pisze:

> ustalonej wielkosci). Jak sobie z tym fantem poradzic?

Ja bym usunął cały MBR - utworzyłbym partycje na nowo wg własnego
"widzi-mi-się" i zainstalowałbym jakiegoś OEM-a - nowy kod aktywacji
otrzymałbym z supportu M$. Sterowniki i soft ze strony producenta
notebook'a - potem własny obraz na płyte/płyty i już masz własne
Recovery. :) Ale to ja bym tak zrobił bo nie chce mi się walczyć z
"prezentami" do Windows od producentów. :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.