Re: jak polaczyc dwa pecety

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 23:37:36 MET DST

" 666" napisał:

Słuchaj, moja cierpliwość ma granice. Zacznij wreszcie pisać zgodnie z
Netykietą tzn. zostawiając wrotki i cytaty do których się odnosisz, a pod
nimi swoje odpowiedzi. Bo tak to dyskutujesz nie wiadomo z kim i o czym. Dla
uporządkowania:

> W w2k niestety nie istnieje share-level-access-control w postaci
> udostępniania
> zasobu sieciowego na hasło, po prostu na hasło.

O, tu dopiero trafiłeś w sedno. Ponieważ nie mam pod ręką W2k a temat już
zrobił się NTG, więc robię crosspost z FUT-em na
pl.comp.os.ms-windows.winnt, niech specjaliści się wypowiedzą.

JoteR