Re: Pendrive - odłączanie

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 14:55:09 MET DST

RBprv pisze:
> Witam!
> Jak ustawić w WIN 2000 odłączanie pendrive żeby nie trzeba było klikać
> zielonej strzałki przed odłaczeniem? Wiem że w XP dało się to ustawić.
  Ale w czym problem? Jeśli nie przełączyłeś na optymalizację wydajności
(domyślnie jest na szybkie usuwanie) to zwyczajnie wyjmujesz go z kompa
i tyle. Poprzez bezpieczne usuwanie trzeba tylko przy optymalizacji na
wydajność (ze względu na ryzyko utraty danych).

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.