Re: Pomoże ktoś (rootkit)?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 10:26:07 MET DST

Skalski pisze:

> Chyba to co u ciebie:
> http://www.searchengines.pl/lofiversion/index.php/t102262.html

Tak wiem - wczoraj pierwsze co zrobiłem to wyszukiwanie w Google po
nazwie procesu - znalazłem m.in. ten temat.
Wczoraj podpiąłem dysk do innego kompa z Avast'em (thx Sempiterna) i
wywaliło te pliki rootkit'a. Kilka programów musiałem zainstalować na
nowo bo nie chciały działać - poza tym chyba już ok. Pomocny był również
Dr.Web w walce z tym syfem.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.