Re: Vista i gry.......

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 17:46:57 MET DST

Adamq pisze:

> Conflic Global Storm

Z tego co znalazłem w googlach to płyty cd z Conflict: Global Storm są
zabezpieczone SecuROMem w wersji 7, a wtedy - cytat z wikipedii:
"(...) SecuROM często uniemożliwia uruchomienia zabezpieczonej aplikacji
gdy zostaną wykryte programy emulujące napędy bądź zabezpieczenia."

Przyznaj się teraz, na komputerze, na którym nie chciała działać gra był
zainstalowany daemon tools albo alkohol 120% czy inny program tego typu?

> Wiem o tym, ale przejście lasera może zamazać pewne dane i następne
> wgrywanie gry powoduje braki w danym pliku, co jest objawem.....
> niemożności korzystania z danego produktu

Nagrywarki tym różnią się od zwykłych czytników, iż do nagrywania
używają wiązki lasera o większej mocy, niż takiej, której używa się przy
odczycie.
Gdyby było tak jak mówisz, to każde przejście lasera po płycie w
czytniku zmieniałoby jej zawartość.

Zakładając teoretycznie, że gdyby takie zabezpieczenie, o jakim piszesz,
  istniało, a podkreślam, że nie istnieje - rozważ poniższe.
Zmieniasz komputer na nowy, i co? Nagle tracisz możliwość korzystania z
gry? Wiesz ilu niezadowolonych klientów mieli by sprzedawcy takich gier?
Pomijam już fakt że na nośniki z grą jest gwarancja - wymienia płytek na
nowe, jeśli stare się zniszczą. W przypadku takiego bzdurnego
zabezpieczenia musieliby wymieniać płytki na nowe dużo, dużo częściej, a
wątpię, że to leżało w ich interesie.

Dla mnie koniec tematu. A ty żyj w swoim przeświadczeniu. Ja zostaję
przy swoim.

Pozdrawiam

--
Artur Grdeń