Re: Ciagłe odświeżanie pulpitu i wczytywanie ustawień spersonalizowanych

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 24 Jun 2008 - 18:10:17 MET DST

januszbialowas@gmail.com wrote:

> teraz jeszcze ciągle pojawia sie okienko, wczytywanie ustawień
> spersonalizowanych i jest odświeżany Pulpit- masakra:(
> może wiecie a czego wynikają te problemy pozdrawiam Janus

Weź na początek pokaż rezultat pslist -t oraz autorunsc (oba narzędzia
Sysinternals), bo podejrzewam, że Ci się coś przyplątało.

Kiedyś popełniłem całą serię odnośnie analizy malware:
http://wiki.xbow.pl/cgi-bin/moin.cgi/CategoryTamagotchi

Tobie bym polecał część:
http://wampir.mroczna-zaloga.org/archives/337-Tamagotchi-VI-co-wida-na-ywo.html

A później: