Re: opera 9.5 problem z torrentem

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 16:30:43 MET DST

(celowo nic nie tnę - odnoszę sie do całości)
Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Doxent" <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Odpaliłem taki układ...

> I zobaczymy.

> To ze względu raczej na okoliczności i sposób obliczania, po jakimś
> czasie stabilizuje się na właściwym poziomie.

Odpaliłem Operę 9.5 z torrentem - polską instalką Ubuntu 8.04 (Hoża
Hawajka), po ściągnięciu całości nie zauważyłem najmniejszych nawet
oznak kłopotów Opery z wydajnością, transferem, etc, wyglądem... serwisy
na pozostałych zakładkach działają normalnie.
System 2 GB RAM, bez swapfile. Ale zobaczę jeszcze przez najbliższe
kilka minut.
Oho, rzeczywiście, po ok. 2-3 minutach zaczęło się coś dziać. Menedżer
zadań wykazuje zerowe obciążenie kompa i ok. 127 MB zajętości RAM przez
Operę, przy czym widać w TM, że zajętość ta zmienia się.
Spróbuję ją rozmrozić...
Firewall wykazuje, że transfery pobranej instalki idą sobie w najlepsze,
zatem zamroził się tylko HUI, a sama przeglądarka chodzi.
Na parę sekund przyciąłem cały ruch, transfery ustały, zobaczę, czy się
wznowią... Wznowiły się.
Spróbowałem tak:
Przyciskiem u góry (reagowało) zminimalizowałem, z przycisku na pasku
zadań dałęm przywróć, dwuklik na belce tytułowej... i już, muślałem, że
mi się uda rozmrozić... i buch, wykopyrtnęła się, przyciski kart
wyglądały tak, jakby programowi wyczerpały się zasoby. Myślałem, że
odklikam transfer BitTorrent, a tu wała.
Zaraz zobaczę, co się w Dzienniku zdarzeń zapisało:
Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: Application Error
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 1000