Re: opera 9.5 problem z torrentem

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 14:36:09 MET DST

> Piszesz o wersji 9.5 beta / RC, czy finalnej? (Beta / RC czasem potrafią
> się przydusić "bez powodu")
> Bo bym zobaczył u siebie, mam finalną 9.5.

finalna oczywiście, wróciłem do 9.27 i problem jakby zniknął. Oczywiście
dzieje się to podczas ściągania torrenta operą gdzieś przy 97% transferu i
surfowania FF3.0. Jeżeli Opera jest cały czas aktywna to problem nie pojawia
się. Poza tym prędkości podawane przez operę są też trochę dziwne. 9.27
podaje bardziej realne podczas gdy 9.5 potrafi pokazywać nawet 10x takie
jaka jest przepustowość łącza.