Re: Winda lubi muzykę? :)

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 14:18:49 MET DST

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:g3nnqm$rf6$1@node1.news.atman.pl...

> Przyznam, że nie rozumiem. Otwieram katalog z mp3 z TC i po F3,
> kolejno przeglądam utwory, nic nie jest ucinane. Być może zależy to od
> wtyczki TC.

Ależ nie! Pisałem, że błąd występuje także w innych odtwarzaczach,
korzystających z funkcji systemowych, że nie zależy od TC. Gdyby
zależał, to tobym to jakoś przecierpiał - szybki ruch ALT-F4 da się
zrobić. Ale jednak Listerem (F3) jest najszybciej - nie trzeba nic
ręcznie rozpakowywać, samo się zrobi, tylko najeżdżam kursorem na plik,
daję F3, a resztą zajmuje się TC. Przy ok. 1600 plikach (miałem tyle
mniej-więcej przy porządkowaniu, dokładnie nie pamiętam ilości) zysk
każdego ułamka sekundy jest szalenie cenny.

> Z systemowych nie korzystam, do słuchania mam małego XMPlayer'a.

Ja WinAmp-a, w którym błąd nie występuje.

--
D4