Re: Osobna partycja na plik wymiany

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Sat 21 Jun 2008 - 17:14:59 MET DST

tm ośmielił się napisać:

> zapomniałem dopisać że mam jeszcze drugi dysk 320GB - czy wówczas
> miałoby to sens ?

tak, dlatego ze jesli system potrzebuje pamieci, a nie ma to zrzuca
czesc pamieci ktora chwilow nie jest potrzebna na dysk twardy (plik
wymiany) a wklada do pamieci to co jest potrzebne. Tylko jesli to jest
ten sam dysk fizyczny na ktorym akurat cos sie dzieje (np wczytywanie
danych w programie z dysku) to glowica zapiernicza pomiedzy wczytywanymi
danymi a plikiem wymiany. Jelsi masz 2 dyski fizyczne i na 1 masz dane a
na 2 plik wymiany to po prostu glowica dysku 1 zapiernic za tylko
czytajac dane do programu, a dysk 2 zapiernicza bawiac sie plikiem
wymiany. Jesli dysk 2 jest duuuzo wolniejszy od dysku 1 to mozesz nic
takim podzialem nie osiagnac.

Niemniej w twoim przypadku plik wymiany zapewne bedzie zbedny, ja bym go
w ogole wylaczyl.