Re: wirus autorun.inf

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Thu 19 Jun 2008 - 15:01:58 MET DST

oliwa wrote:
> Witam,
> NIe moge sie pozbyc zadnym sposobem wirusa, tworzy on pliki autorun.inf
> w kilku katalogach i zaden progrram nie moze sie tego pozbyc.
> Probowowalem juz wszystkiego z google, ma ktos moze jakis pomysl jak to
> defininitywnie usunac z windows 2003 ? Bardzo prosze o rade, jaki to
> moze byc proces uruchommiony, ze po usunieciu powraca ten plik.
> Ctfmon.exe nie jest widoczny ani w autosartcie ani w procesach.
> Dzieki z gory
Mialem ten syf. Pomogla kombinacja AVG i recznego usuwania roznych syfow
typu b.com itp. Aha u mnie blokowalo mozliwosc pokazania ukrytych plikow
i folderow w exploratorze, pomogl bodaj windows commander, jesli nie to
na pewno pomoze jakis linux odpalony z live cd.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl