Re: Zmiana monitora z CRT na LCD 1920x1200 - jak zachowa sie XP?

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Thu 19 Jun 2008 - 21:08:47 MET DST

> Tylko z jak rozdzielczoscia system wtedy wystartuje? Wykryje nowy
> monito jako plug&play i dostosuje rozdzielczosc czy zostanie przy
> starej?

Z moich doswiadczen: nie ma ch.ja zeby ldc wyciagnal ci 85Hz (bo i nawet
po co?) ale monitor moze zachowac sie dwojako
  - pozac np 1024x768 @60Hz i bedzie pisac ze tymczasowo zmienil z 85 na
60 i zeby zmienic se ustawienia
  - pokazuje OutOFrange i nic nie widzisz
przy crt byla jeszcze inna opcja: ekran "zapierniczal" albo calkiem sie
pier.olil :-)