Re: pisanie po grecku

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 19 Jun 2008 - 16:33:53 MET DST

Piotr B. (pb2004) in news:54jpaypjbmwg.dlg@pb2004.pl
[.........]
> O tym w jakim języku piszesz decyduje aktywny układ klawiatury w systemie
> nie klawiatura podpięta do komputera, więc nie.

w2k;
no to sa dwa problemy:

1.
panel ster > klawiatura > jest tutaj troche jezykow w "dodaj",ale *nie* ma
greckiego.

2.
jak "decyduje aktywny układ klawiatury" przy np. egzotycznych czcionkach
jezyka [grecki] ?
Czy jesli grecki [jeszcze nie wiem skad go wziac skoro jest j/w] dam na
"domyslny" zamiast polskiego programisty, to przemapuje sie klawiatura
"lacinska" ? pod lacinskimi literami beda "pisaly sie" greckie ?