Re: Virtual PC raz jeszcze

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 19 Jun 2008 - 06:38:19 MET DST

In news:g3btkn$rpq$1@atlantis.news.neostrada.pl,
*Leon* <no_spam_roberttrubas@poczta.onet.pl> typed:
> "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@grush.one.pl> wrote in message

> Przepraszam, ale Twojej odpowiedzi wogole nie widze, widze tylko
> "marfiego".

To masz w całej krasie:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/c51768f28009e8a/3dfd835783fe362f?lnk=st&q=Virtual+PC+leon#3dfd835783fe362f

http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/c51768f28009e8a/60ce54b860f373c0?lnk=st&q=Virtual+PC+leon#60ce54b860f373c0