Re: Virtual PC raz jeszcze

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Wed 18 Jun 2008 - 17:30:09 MET DST

> Jako, ze watek umarl ponawiamprosbe.Mam na Virual PC zainstalowany W2k3 i Win
> XP. W2k3 jest
> skonfigurowany jako serwer VPN a XP jako klient .Chce przetestowac dzialanie
> polaczenia VPN tak jakbym laczyl sie z XP do serwera przez internet. Jak to
> zrobic, tzn. jak skonfigurowac polaczenia sieciowe na obu maszynach tak by
> zasymulowac polaczenie przez internet?

Nie do końca jest jasne co chcesz zrobić, aby połaczyc się przez intenet używasz
po prostu publicznych IP, zamiast prywatnych (o ile takie są) czy zaniast nazw
komputerów.
Natomiast jeśli zestawisz połączenie VPN, to masz wtedy inny IP dla tego
połaczenia a inny dla połaczenia lokalnego, czy jak je tam nazywasz, zatem chcąc
się łaczyć przez tunel, uzywasz po prostu własciwego IP serwera.
Jeśli nie o to pytałeś, sprecyzuj problem.
S.