Re: Jakiś program do przeprogramowania klawiatury poszukiwany...

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 17 Jun 2008 - 21:59:35 MET DST

*Grzegorz Niemirowski* pisze:

> http://www.google.com/search?hl=en&q=Remapkey.exe+download
> Nie jestem jednak pewien czy to działa pod Vistą.

Pod Vistą na pewno działa (sam sprawdzałem i używałem :) ) MS Keyboard
Layout Creator <http://www.microsoft.com/globaldev/tools/msklc.mspx>
Co prawda, to taka trochę armata na muchy, bo umożliwia "wyprodukowanie"
własnego sterownika klawiatury, ale w sumie... czemuż by nie? ;-)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]