Re: xp pro sp2 nieudana instalacja sp3

Autor: robot <xc500wywalic_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Jun 2008 - 13:37:17 MET DST

Dnia Mon, 16 Jun 2008 18:06:48 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> Komunikat o bledzie podczas próby zainstalowania dodatku SP3 dla systemu
> Windows XP
> http://support.microsoft.com/kb/949385/pl

Do tego artykulu dotarlem sam.
Niestety, w skrocie, jest w nim napisane ze przyczyna pojawienia sie
komunikatu:
"za malo miejsca na dysku do przeprowadzenia instalacji" jest za mala ilosc
miejsca na dysku. A to nie prawda.

> Nie mozna zainstalowac aktualizacji lub pojawia sie monit o zainstalowanie
> aktualizacji, które sa juz zainstalowane
> http://support.microsoft.com/kb/822798/PL

Tu jest 10 metod rozwiazania, niektore z nich zastosowalem ale zadna nie
dzialala. Wydaje mi sie ze w moim przypadku problem jest inny.

> Komunikat o błędzie podczas próby zainstalowania dodatku Service Pack
> 3 dla systemu Windows XP: "Odmowa dostępu" lub "Instalacja dodatku
> Service Pack nie została ukończona"
> http://support.microsoft.com/kb/949377

Tu radza zeby sciagnac instalke na dysk i odpalic recznie, nie pomoglo.

W svcpack.log znalazlem cos takiego:

"467.328: Drive C: free 28194MB req: 349MB w/uninstall 724MB
467.328: Share \\?\globalroot\: free 0MB req: 4MB w/uninstall 4MB
467.328: Error: share \\?\globalroot\: free 0MB req: 4MB w/uninstall 4MB
467.328: Share \\?\globalroot\: Need additional 4MB to install, 4MB with
uninstall
467.328: DoInstallation:AnalyzeDiskUsage failed
469.640: UnRegisterSpuninstForRecovery, failed to delete SpRecoverCmdLine
value, error 0x2
469.640: DoInstallation: Failed to unregistering spuninst.exe for
recovery.
469.656: Za mało wolnego miejsca na dysku
C:\WINDOWS\$NtServicePackUninstall$, aby zainstalować produkt Service Pack
3. Instalator wymaga minimum 4 MB dodatkowego wolnego miejsca, a w
przypadku archiwizowania plików dla dezinstalacji Instalator wymaga
dodatkowo 4 MB wolnego miejsca. Zwolnij dodatkowe miejsce na dysku twardym
i spróbuj ponownie.
[...]

Szczegolnie to mnie zastanawia: Share \\?\globalroot\: free 0MB req: 4MB
w/uninstall 4MB

Moze to cos rozjasni.

--
pozdrawiam