Dziwne rzeczy - CAD blokuje udostepnianie

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Tue 17 Jun 2008 - 10:58:45 MET DST

Zarlo zarlo i ... zdechlo. Od pewnego czasu mam bardzo dziwny objaw.
Komp z xp pro, udostepnia pare folderow, drukarke. Wszystko ok dopoki
nie uruchomie AutoCADa. Wtedy komputery z otoczenia sieciowego traca
lacznosc z tym kompem. Nie mozna sie dostac do udostepnionych folderow,
wszystko jedno z jakiego kompa bym nie probowal (xppro/98/2k) , nie da
sie rowniez drukowac, ale tylko z win98. Wiem ze bez logow itd. ale
poradzcie chociaz jak i gdzie, poustawiac logowanie, na co zwrocic
uwage. Niestety nie przychodzi mi do glowy zadne zdarzenie ktore mogloby
bezposrednio miec zwiazek z tym ze "sie spsulo", komp raczej chodzi ze
stalym zestawem oprogramowania.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl