Bolokowanie wlaczania programu

Autor: Michal C. <MC_at_pl.pl>
Data: Tue 17 Jun 2008 - 09:28:42 MET DST

Witam,
Mam taki problem ze w czasie gdy uruchamiam jeden program
to ten program(nazwijmy go glownym) wywoluje mala alipakcje pt.
pilot.exe ktora ma zadanie rezydować
w trayu i sprawdzać aktualizacje tego glownego programu a zadanie
drugie to sprawiac problemy
chocby z zamknieceim systemu w normalny sposob.
Oczywiscie problem w tym ze ja nie chce tego "pilota". Jego
kasowanie(samego albo z katalogiem)
nic nie daje wraca jak najety podczas kolejnego uruchomienia
glownego programu (tak BTW ten program to KS-PPS do rozliczen z NFZ).
 Podobnie czyszczenie rejestru z wpisow
zawierajacych nazwe
pilot.exe. Już sam nie wiem co robić. To zupełnie jak wirus.
Moze jest jakas aplikacja w
ktorej mozna wybrac proces ktorego nie chce nigdy włączać w tle?
A drugi sposób jaki mi przyszedł do głowy to czy można w Windowsie Xp
zabronić tworzenia folderu o określonej nazwie w określonym miejscu na
dysku?
(mam na myśli ten nieszczęsny usuwany przeze mnie katalog).

Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
                 Michał C."Wawelski"