Re: Bootloader Visty i radosne harce po tablicy partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 21:15:11 MET DST

Dnia Mon, 16 Jun 2008 09:27:13 +0200, Marx napisał(a):

> fajny, ale dopiero za jakis czas - aktualnie dostepna jest tylko stara
> wersja, a rozwoj ruszyl w 2007 ale znowu cisza

A po co czekać? Z tego co wyczytałem Tobie potrzebna jest jedynie
aplikacja zmieniająca w locie status aktywności partycji, a do tego SBM
nadaje się doskonale.

> Pewnie chodzilo Ci o
> http://www.ranish.com/part/xosl.htm
> Musze go obejrzec, ale na pierwszy rzut oka brak obslugi Vista czy XP
> Marx

Nie, nie chodziło mi o XOSL. Aplikacja Ranish Partition Manager
wyposażona jest we własny bardzo prosty kod startowy, który można
zapisać do MBR zamiast standardowego kodu i który podczas uruchamiania
komputera wyświetla bardzo proste menu startowe z możliwością zmiany
aktywnej partycji klawiszami 1,2,3,4.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/