Migracja DHCP

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 12:17:35 MET DST

Mam sobie serwer domeny NT, z którego powoli zmigrowałem do domeny AD.
Najchętniej wyłączyłbym już ten stary serwer, ale jest na nim serwer
DHCP. Trzeba go zatem zmigrować na nową maszynę, już w AD.
I teraz pytanie - jak to zrobić.
Wprawdzie konfiguracja strefy (bo jest aż jedna strefa) nie jest jakoś
strasznie skomplikowana i ręczne wklepanie ustawień to dwie minuty
roboty, ale boję się, że skoro nowy serwer nie będzie wiedział jakie
lease'y są rozdane, może zacząć rozdawać mi zduplikowane IP. Dobrze
myślę? Dlatego trochę boję się po prostu wyłączyć stary i włączyć nowy.

--
\------------------------/ W  zakłamaym  świecie  naga  prawda zostanie
| http://epsilon.eu.org/ |