Kłopoty z routingiem

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 08:17:38 MET DST

Witam
Mam serwer komunikacyjny postawiony na Windows 2003 R2.
W serwerze są dwie karty , powiedzmy że podsieci są:
- 192.168.30.x i 192.168.40.x
Do jednej karty podpięty jest router od DSL ( router mój )
Do drugiej karty podpięty router od Frame Relay ( router telekomunikacji )
Od czasu do czasu nie mogę się z zewnątrz dobic na te adresy, ale mogę nimi
wyjść na zewnątrz, wnioskuję że linia działa ale coś dzieje się z
routingiem, jeśli na sztywno wyłączę swój router to czasami połączenie się
podnosi, jeśli wyłączę router telekomunikacji to nie pomaga :(.
Wyłączenie i restart serwera pomaga ale pracuje na nim masę ludzi i
wyłączenia są bardzo nieporządane.
Jeśli macie pomysły co do powodu takich kłopotow oraz pomysły jak je
naprawić to byłbym wdzięczny.
Piotr