Re: Bootloader Visty i radosne harce po tablicy partycji

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Sat 14 Jun 2008 - 18:56:45 MET DST

Wiktor S. pisze:

> Nie szukaj trzeciego programu, kiedy zainstalowane masz już dwa.
> Skonfiguruj poprawnie te co masz.

zalezy mi na tym aby usuniecie ktoregokolwiek z systemow nie powodowalo
koniecznosci grzebania w konfiguracji bootowania
Jesli np do bootloadera Visty dodam XP, to kasujac Viste strace
mozliwosc bootowania XP.
Idealnym rozwiazaniem bylby niezalezny bootloader z wlasna malutka
partycja - dokladnie tak robi to Bootit. Mysle ze sa inne darmowe ktore
takze to potrafia. Bootit potrafi np sam wykryc inne partycje, rodzaje
SO na nich i od razu skonfigurowac menu bootowania. Autodetekcja nie
jest mi niezbedna, ale koniecznosc przegrywania jakichs plikow wydaje mi
sie nadmiarowa
Marx